مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:502023-11-20ورزشي

تشکیل دوکمیته در باشگاه پرسپولیس برای بودجه


هیات نظارت بر باشگاه با حضور مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی، میثم پیله فروش معاونت سازمان خصوصی سازی، سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، - اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس و تعدادی از معاونان و مدیران باشگاه، نشست خود را برگزار کرد.

هیئت نظارت بر باشگاه پرسپولیس به منظور بررسی صورت های مالی، برگزاری مجمع عمومی و تصمیم گیری درباره موارد مهم دیگر از جمله راه اندازی دو کمیته مهم تشکیل جلسه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، هیات نظارت بر باشگاه با حضور مالک رحمتی رییس سازمان خصوصی سازی، میثم پیله فروش معاونت سازمان خصوصی سازی، سید محمد پولادگر معاون وزیر ورزش و جوانان، اعضای هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس و تعدادی از معاونان و مدیران باشگاه، نشست خود را برگزار کرد.

هیات نظارت که پیش از این، جلسات خود را در سازمان خصوصی سازی برگزار می کرد، این بار در باشگاه نشست داشت که در جریان آن، تصمیم های مهمی اخذ شد.

در این جلسه درباره برگزاری مجمع عمومی شرکت پرسپولیس که پیش بینی می شود تا پایان ماه آذر برگزار شود، بررسی صورت های مالی، حل مشکلات استخدامی پرسنل باشگاه و درباره چگونگی پرداخت اقساط وام های بانکی و تامین اعتبار مورد نیاز، رایزنی، تبادل نظر و تصمیم گیری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل دوکمیته در باشگاه پرسپولیس برای بودجه

تشکیل دوکمیته در باشگاه پرسپولیس برای بودجه