مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:252023-11-19حوادث

واژگونی مینی بوس در محور نهاوند 14 مصدوم داشت


رییس اورژانس 115 و مدیر حوادث استان همدان اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور نهاوند فیروزان 14 نفر مصدوم شدند.

- ایسنا/همدان رییس اورژانس 115 و مدیر حوادث استان همدان اعلام کرد: به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور نهاوند فیروزان 14 نفر مصدوم شدند.

دکتر محمدرضا شکوهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در ساعت 19:36 امروز -یکشنبه 28 آبان- به دنبال گزارش حادثه ترافیکی واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور نهاوند به فیروزان چهار دستگاه اورژانس شهرستان نهاوند به محل فوریت اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه 14 نفر مصدوم شدند که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان نهاوند به وسیله چهار دستگاه آمبولانس اورژانس نهاوند و یک دستگاه آمبولانس جمعیت هلال احمر به بیمارستان شهید علیمرادیان این شهرستان اعزام شدند.

شکوهی اعلام کرد: در حادثه دیگر در ساعت 13:50 به دنبال واژگونی سواری سمند در آزادراه همدان- ساوه هشت نفر مصدوم شدند که توسط کارشناسان اورژانس شهرستان فامنین به بیمارستان امام حسن( ع) این شهرستان اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حادثه دیگری در ساعت 16:30 واژگونی یک دستگاه سواری پراید در محور همدان- بیجار هفت نفر مصدوم بر جای گذاشت که بعد از انجام اقدامات درمانی توسط کارشناسان اورژانس شهرستان کبود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واژگونی مینی بوس در محور نهاوند 14 مصدوم داشت

واژگونی مینی بوس در محور نهاوند 14 مصدوم داشت