مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-06بين الملل

سنتکام مدعی ورود زیردریایی هسته ای آمریکا به خاورمیانه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آناتولی، فرماندهی مرکزی نیرو های تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد: - فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا در خاورمیانه (سنتکام) مدعی شد که نیروی دریایی این کشور یک زیردریایی هسته ای به منطقه اعزام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آناتولی، فرماندهی مرکزی نیرو های تروریستی آمریکا در منطقه (سنتکام) در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) مدعی شد: یک زیردریایی کلاس اوهایو، پنجم نوامبر 2023، به مقر فرماندهی مرکزی آمریکا رسید.

پس از عملیات بزرگ مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) علیه رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر (15 مهر) که اشغالگران را به شدت غافلگیر کرد، واشنگتن در حمایت از تل آویو دو ناو هواپیمابر به شرق دریای مدیترانه فرستاده است.

لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا درباره اعزام این ناو ها اعلام کرده بود که ناو هواپیمابر یواس اس دوایت آیزنهاور حامل 9 اسکادران هوایی و دو ناوشکن با توانایی پرتاب موشک هدایت شونده، با هدف ایجاد بازدارندگی مقابل هرگونه اقدام علیه رژیم صهیونیستی، به سمت شرق دریای مدیترانه اعزام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنتکام مدعی ورود زیردریایی هسته ای آمریکا به خاورمیانه شد

سنتکام مدعی ورود زیردریایی هسته ای آمریکا به خاورمیانه شد