مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-18سياسي

آخرین وضعیت ساخت وساز در حرم های کربلا، کاظمین و سامرا


رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات آخرین وضعیت پروژه های درحال ساخت در حرم های کربلا، سامرا و کاظمین و مزار سلمان فارسی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد جلال مآب درباره مرمت حرم امام حسین (ع)، گفت: استحکام بنا و رفع فرسودگی صحن های کنونی حرم امام حسین (ع) درحال انجام است و در زمینه ارتباط زیرزمین های حیاط و صحن حضرت زینب (س) هم اقداماتی درحال اجراست.

او درباره ساخت گنبد جدید حرم امام حسین (ع)، اظهار کرد: کارهای لازم در زمینه گنبد صورت گرفته و گنبد هم اکنون در مرحله طلاکاری قرار دارد.

جلال مآب از پیشرفت 50 درصدی صحن حضرت زینب (س) در حرم امام حسین (ع) خبر داد و افزود: این صحن اکنون به مرحله نازک کاری و ساخت وساز نهایی رسیده است.

رییس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات از ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در حرم امامین کاظمین در عراق خبر داد و افزود: کارهای تکمیلی این صحن در حال اجراست و پس از مطالعات، در مرحله خاک برداری و کار ساخت ساختمانی و سازه ای قرار گرفته است.

جلال مآب گفت: استان های قم، خراسان رضوی، فارس و اصفهان استان معین ساخت این صحن در نظر گرفته شده اند و مردم و مسئولان این استان ها عهده دار ساخت این صحن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت ساخت وساز در حرم های کربلا، کاظمین و سامرا

آخرین وضعیت ساخت وساز در حرم های کربلا، کاظمین و سامرا