مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-24سياسي

تقویت سامانه دفاعی حوزه فرهنگ و هنر با مقاوم سازی بدنه و تقویت باورهای ملی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته پدافند غیر عامل، در پیامی که به همین مناسبت نگاشته است، خط مشی جامعه فرهنگی و هنری را تقویت ارکان فرهنگ مقاومت و آماده سازی این جامعه برای تجهیز شدن به هرگونه ادوات فرهنگی و هنریِ دفاعی، - معرفی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، محمدمهدی حسین زاده، در اعلام هم گامی جامعه فرهنگ و ادب و هنر در تقویت بنیه دفاعی جنگ نرم، با دولت و مردم، پیامی به شرح ذیل مخابره کرد.

عدالت یکی از گوش نوازترین واژه ها در طول تاریخ کهن بوده است؛ سرفصل آمال انسان های آزاده، به گونه ای که همه ادیان و آیین های متعدد دنیا براین باورند که منجی، در زیر پرچم عدالت، جهان را به یکپارچگی و عدالت مطلق می رساند.

انقلاب اسلامی ایران با محوریت توحید، عدالت و حکمرانی با تکیه بر مردم، ظهور کرد و افق حرکت خود را نیل به تمدن نوین اسلامی که بنیان آن، عدالت، علم، عقلانیت و امنیت است؛ تعریف کرد و ایران با ترسیم افقی به نام تمدن نوین اسلامی با وجود جایگاه معنوی و مادی خود در معادلات منطقه ای و بین المللی هدف آماج تهدیدهای سخت و نرم از سوی قدرت های بزرگ قرار گرفت.

چرا که تمدن نوین اسلامی قابلیت آن را دارد که به نقش آفرینی فزاینده در آینده روندهای فرهنگی ـ تمدنیی جهانی در خارج از جهان اسلام، مبادر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقویت سامانه دفاعی حوزه فرهنگ و هنر با مقاوم سازی بدنه و تقویت باورهای ملی

تقویت سامانه دفاعی حوزه فرهنگ و هنر با مقاوم سازی بدنه و تقویت باورهای ملی