مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 00:252023-11-06حوادث

دستگیری 5 شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر


فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر از دستگیری 5 متهم که در زمینه شکار غیرمجاز و فروش اسلحه شکاری فعالیت داشند با اشراف اطلاعاتی پلیس امنیت عمومی، - خبر داد.

سرهنگ مهدی شهاب الدین شامگاه 15 آبان بااعلام این خبر اظهار کرد: در اجرای مبارزه با سلاح و مهمات غیرمجاز و تقویت مولفه های امنیت عمومی و جمع آوری پاتوق مواد مخدر در سطح شهرستان، طی عملیاتی منسجم، با اشراف اطلاعاتی و مشارکت مردم این شهرستان، پلیس امنیت عمومی موفق شد افرادی که در زمینه نگهداری سلاح غیر مجاز و شکار و صید حیات وحش نادر فعالیت داشتند، را شناسایی کند.

وی تصریح کرد: یا رصد اخبار واصله و بررسی های تخصصی و یا هماهنگی های قضایی ، در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد دو قبضه سلاح یک قبضه اسلحه شکاری برنو، یک قبضه سلاح شکاری تک لول ، یک عدد لاشه شکار، تعداد 138 عدد فشنگ گلوله زنی، 125 عدد فشنگ ساچمه زنی، دو عدد فشنگ چهارپاره و یک عدد فنگ اسلحه شاه کشی، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با تاکید به اینکه پلیس هرگز اجازه جولان و فعالیت به اشرار و قاچاقچیان سلاح را در سراسر شهرستان نخواهد داد، بیان کرد: در این زمینه متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 5 شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر

دستگیری 5 شکارچی حیات وحش نادر در مهدیشهر