مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-05اقتصادي

نمایش آخرین دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023


همراه اول با مجموعه ای از سرویس ها و محصولات خود در حوزه های مالی، بانکی و بیمه ای و همچنین به عنوان حامی، به نمایشگاه کیش اینوکس می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی و پانزدهمین نمایشگاه معرفی فرصت های سرمایه گذاری کشور با حضور و حمایت نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور از 15 تا 18 آبان 1402 در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار می شود.

این نمایشگاه که یکی از بزرگترین و موثرترین رویدادهای اقتصادی کشور به حساب می آید با نام تجاری کیش اینوکس شناخته و با حضور شرکت های داخلی و بین المللی برگزار می شود.

همراه اول به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان خدمات زیرساخت ارتباطی کشور و سرمایه گذار در حوزه سرویس های مالی (اعم از سرویس های توسعه یافته بومی یا سهامداری در شرکت های استارتاپی) سبدی از محصولات و خدمات خود در حوزه های بانکی و پرداختی را در این نمایشگاه ارائه می دهد.

شرکت حرکت اول به عنوان بازوی سرمایه گذاری خطرپذیر همراه اول که محورهای اصلی سرمایه گذاری آن بر روی کسب و کارهای فعال و مشتاق در زمینه های تجارت الکترونیک و تبلیغات، خدمات مالی و بیمه، گردشگری، حمل و نقل، سلامت، آموزش، ارتباطات، رسانه و سرگرمی است، در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش آخرین دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023

نمایش آخرین دستاوردهای مالی، بانکی و بیمه ای همراه اول در نمایشگاه کیش اینوکس 2023