مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 00:002023-10-28اجتماعي

قهرمانانی که به معلولیت نه گفتند


سرنوشت هر یک از آن ها را ورق بزنید با برگ هایی زرینی روبرو خواهید بود که نام امید را دل آن ها زنده کرده است، معلولانی که حالا در قامت ورزشکاران پارالمپیکی حاضر شده اند و توانسته اند پله های ترقی را یکی پس از دیگیر طی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس، سرنوشت هر یک از آن ها را ورق بزنید با برگ هایی زرینی روبرو خواهید بود که نام امید را دل آن ها زنده کرده است، معلولانی که حالا در قامت ورزشکاران پارالمپیکی حاضر شده اند، آن هایی که روزگاری آرزوی ایستادن در چنین سکویی را در سر داشتند و امروز همان روزی است که انتظار آن را می کشیدند.

زندگی هر کدامشان را که ورق بزنید یکبار برای همیشه با دنیای ناامیدی خداحافظی کرده و یک خم مشکلات پیش روی زندگی را گرفته و یکبار برای همیشه بر زمین کوبیده اند.

معلولان به رغم محدودیت های جسمی و روانی ایجاد شده به واسطه شرایط پیش روی، عمدتا با کمبود برخی از امکانات در جامعه روبرو هستند و آن طور که باید به تمامی نیازهای این گروه از جامعه پاسخ مثبت داده می شد نشده است، اما  این دلیلی نشده تا آن ها  دست از زندگی شسته و تماشاگر گذر زندگی باشند به طوری که امروز اغلب این افراد دارای معلولیت در مهمترین مراکز خصوصی و دولتی فعالیت می کنند و آن طور که باید توانسته اند پله های ترقی را یکی پس از دیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانانی که به معلولیت نه گفتند

قهرمانانی که به معلولیت نه گفتند