مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 21:452023-11-08سياسي

آقای ظریف! مردم ما قهرمان بودن را می پسندند


آقای ظریف هنگامی که میدان و سردار سلیمانی را متهم کرد به این که برای دیپلماسی و منافع ملی هزینه درست کرده اند، از موضع نظام جانبداری می کرد، - آقای ظریف هنگامی که "میدان" و سردار سلیمانی را متهم کرد به این که برای "دیپلماسی و منافع ملی" هزینه درست کرده اند، از موضع نظام جانبداری می کرد، یا همان موضع معقول را زیر سوال می برد؟! او می تواند بگوید که خسته است، اما چرا از طرف مردم حرف می زند؟ چه کسی چنین وکالتی را به او داده؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد ایمانی فعال رسانه در یادداشتی در کانال تلگرامی خود نوشت: آقای ظریف در گذشته و بر سر ماجرای برجام، نتانیاهو را دشمن خونی ایران جا نمایی کرده است.

او و هم طیفانش می گویند نتانیاهو بود که نمی گذاشت برجام پا بگیرد، و ترامپ هم در اثر تحریک او، برجام را زیر پا گذاشت.

این طیف ولو با تاخیر، به باور چند ده ساله صاحب نظران انقلابی رسیدند، مبنی بر این که اسراییل، دشمن ترین دشمنان ملت ایران است ؛ و این در حالی بود که برخی از اصلاح طلبان در سال 1388، به شعار نه غزه نه لبنان (مطلوب رژیم صهیونیستی) آلوده شدند.

تصور می کنید دشمن ترین دشمنان ایران، از سخنان دیروز آقای ظریف ناراحت می شود یا شادمان؟! او دیروز گفت: الان که کشور سیاست معقولی دارد، با موضع گیری های تند، آب به کاسه تندروی نریزیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای ظریف! مردم ما قهرمان بودن را می پسندند

آقای ظریف! مردم ما قهرمان بودن را می پسندند