مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:052023-11-05اقتصادي

الحاق 388 هکتار زمین به شهرهای جنوب کرمان برای اجرای نهضت ملی مسکن


معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از الحاق 388 هکتار زمین به محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که باعث تسریع روند کار خواهد شد.

- ایسنا/کرمان معاون معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان از الحاق 388 هکتار زمین به محدوده شهرها در راستای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد که باعث تسریع روند کار خواهد شد.

  رضا آزادی امروز 14 آبان ماه در حاشیه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان از اراضی الحاق شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن، از حل مشکل تامین زمین مورد نیاز خبر داد که پس از بررسی طرح های توسعه شهری در مراجع استانی و ملی و همچنین در طرح بازنگری شهرها، 388 هکتار از اراضی ملی به محدوده شهرها الحاق شده است.

وی وضعیت الحاق اراضی را به شهرها متناسب با نیازهای بررسی شده بر اساس نظرات و مطالعات کارشناسی عنوان کرد و افزود: در شهر جیرفت الحاق به محدوده شهر یک قطعه زمین به مساحت 11.

6هکتار، شهر درب بهشت 11.

9 هکتار، شهر جبالبارز 1.

3 هکتار، شهر عنبرآباد 30 هکتار در بازنگری طرح جامع به محدوده الحاق شده و 45 هکتار در راستای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

آزادی از طرح جامع بازنگری شهری به عنوان مهمترین اصل در تامین زمین مورد نیاز برای مسکن ملی نام برد که با همکاری دستگاه های ذیربط مورد بررسی قرار گرفته و اظها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الحاق 388 هکتار زمین به شهرهای جنوب کرمان برای اجرای نهضت ملی مسکن

الحاق 388 هکتار زمین به شهرهای جنوب کرمان برای اجرای نهضت ملی مسکن