مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-31سياسي

البرز از استان هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد


رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با این تعداد خیر و حجم کمک هایی که انجام می دهند، نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم.

- ایسنا/البرز رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با این تعداد خیر و حجم کمک هایی که انجام می دهند، نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید مرتضی بختیاری روز سه شنبه 9 آبان در مراسم رونمایی از سامانه سخا که در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد با محکوم کردن جنایات اسراییل در غزه اظهار کرد: این نوع کودک کشی و انسان کشی در هیچ دوره از تاریخ سابقه نداشته و حتی نازی ها هم چنین جنایتی در حق بشریت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه کشت و کشتاری که صهیونیست ها در غزه به راه انداخته و باعث مرگ بیگناهان بسیاری شده اند بی سابقه بوده، گفت: قطعا این جنایات بدون حمایت های آمریکا، انگلیس و سایر سلطه گران شدنی نبود.

این مسئول ابراز کرد: امیدواریم هر چه زودتر نظام سلطه در جهان که در راس آنها آمریکا، اسراییل و انگلیس قرار دارد سرنگون شود و جبهه مقاومت در سوریه، غزه، عراق، یمن و .

پیروز شود.

بختیاری در ادامه با اشاره به هدف راه اندازی سامانه سخا توضیح داد: با این تعداد خیر و حجم کمک هایی که انجام می دهند، نباید فقیر و نیازمندی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

البرز از استان هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد

البرز از استان هایی است که بیشترین تعداد خیرین را دارد