مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-03بين الملل

عملیات پیش دستانه طوفان الاقصی، نقشه صهیونیست ها برای تخلیه کامل غزه را منتفی کرد


معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به عملیات پیش دستانه حماس علیه صهیونیست ها اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و رصد تحرکات سیاسی و نظامی اسراییل غاصب، - معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به عملیات پیش دستانه حماس علیه صهیونیست ها اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و رصد تحرکات سیاسی و نظامی اسراییل غاصب، مشخص شد که صهیونیست ها نقشه ی کوچاندن مردم غزه را به مصر، اردن و دیگر کشورهای عربی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدمحمد حسینی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی(ره) رفسنجان ضمن ارایه تحلیلی از تحولات فلسطین، گفت: عملیات طوفان الاقصی یک شکست اطلاعاتی، امنیتی و نظامی غیر قابل جبران برای رژیم خون آشام صهیونیستی بود که همزمان ماهیت پلیدش را در افکارعمومی جهان نشان داد و امروز حتی مردم کشوهای غربی که دولتهایشان حامی اصلی صهیونیست ها هستند، حمایت از حقوق مردم فلسطین را فریاد می زنند.

وی افزود: فلسطینی ها که انتفاضه خود را در سال 1366 آغاز کردند و با سنگ به جنگ صهیونیست ها می رفتند، امروز به چنان سطحی از اقتدار رسیده اند که با عملیات بزرگ طوفان الاقصی هیمنه رژیم تا دندان مسلح را در هم شکسته اند.

معاون رییس جمهور گفت: جنبش مقاومت فلسطین موجودیت رژیم صهیونیستی را با خطر جدی مواجه کرده به نحوی که سران آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان نیز احساس خط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات پیش دستانه طوفان الاقصی، نقشه صهیونیست ها برای تخلیه کامل غزه را منتفی کرد

عملیات پیش دستانه طوفان الاقصی، نقشه صهیونیست ها برای تخلیه کامل غزه را منتفی کرد