مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 16:452023-11-16اجتماعي

حافظه محوری یکی از مشکلات اساسی برنامه های درسی است


مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: حافظه محوری یکی از مشکلاتی است که در برنامه های درسی داریم .

- مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش وپرورش: حافظه محوری یکی از مشکلات اساسی برنامه های درسی است ایسنا/زنجان مشاور وزیر در اجرایی سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: حافظه محوری یکی از مشکلاتی است که در برنامه های درسی داریم .

علی پارسانیا ظهر امروز (25 آبان ماه) در همایش هزار نفری نو معلمان و فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان زنجان، با بیان اینکه یکی از اسناد تحول در آموزش و پرورش سند تحول بنیادین است، عنوان کرد: این سند حدود سال 90 تصویب شده اما با گذشت 12 سال کماکان به دنبال اجرایی سازی این سند هستیم.

وی با بیان اینکه وقتی سخن از تحول می گوییم به این معنی است که از وضع موجود راضی نیستیم، متذکر شد: تامین معیشت یکی از مسائلی است که سند تحول به دنبال حل آن است و می توان گفت گام اول تحول است.

این مسئول با بیان اینکه ساز و کار جذب معلم، تربیت معلم و دوره های ضمن خدمت به معنای واقعی کلمه به ارتقاء شایستگی های حرفه ای معلمان منجر نمی شود، افزود: در رابطه بین پژوهش و تصمیم گیری در آموزش وپرورش نیز ضعف داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حافظه محوری یکی از مشکلات اساسی برنامه های درسی است

حافظه محوری یکی از مشکلات اساسی برنامه های درسی است