مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 13:562023-11-13حوادث

صدور کیفر خواست 14 متهم پرونده تغییر کاربری غیرمجاز «شهرک صنعتی سیمین دشت» کرج


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان یک پرونده خبر داد که متهم اصلی با همدستی سایر متهمان، اقدام به الحاق اراضی خود به محدوده «شهرک صنعتی سیمین دشت» کرده بود.

- صدور کیفر خواست 14 متهم پرونده تغییر کاربری غیرمجاز شهرک صنعتی سیمین دشت کرج ایسنا/البرز دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور کیفرخواست متهمان یک پرونده خبر داد که متهم اصلی با همدستی سایر متهمان، اقدام به الحاق اراضی خود به محدوده شهرک صنعتی سیمین دشت کرده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن مددی روز دوشنبه 22 آبان با اشاره به تشکیل یک پرونده قضایی در خصوص تغییر کاربری غیرمجاز حسب گزارش صنعتگران، اداره اطلاعات و اداره کل بازرسی استان البرز در خصوص شهرک صنعتی کارآفرینان و آبادگران سیمین دشت کرج گفت: صدور کیفر خواست این پرونده با توجه به ابعاد و پیچیدگی آن، نیازمند صرف مدت زمان زیادی بود که با تلاش های انجام شده در شعبه 22 بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کرج کیفرخواست 14 متهم این پرونده صادر و به منظور رسیدگی به دادگاه ارسال شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز افزود: در این پرونده 14 متهم با اتهاماتی از قبیل تغییر کاربری غیرمجاز ؛ معاونت در تصدیق خلاف واقع ؛ اعمال نفوذ بر خلاف حق و مقررات قانونی ؛ صدور تصدیق نامه خلاف ؛ پذیرش اع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کیفر خواست 14 متهم پرونده تغییر کاربری غیرمجاز «شهرک صنعتی سیمین دشت» کرج

صدور کیفر خواست 14 متهم پرونده تغییر کاربری غیرمجاز «شهرک صنعتی سیمین دشت» کرج