مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:402023-10-28سياسي

تجمع اعتراضی تشکل های ایثارگری مقابل دفتر سازمان ملل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین


تجمع اعتراضی تشکل های شاهد و ایثارگر مقابل دفتر سازمان ملل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اعمال خصمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه 9 آبان ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

- تجمع اعتراضی تشکل های شاهد و ایثارگر مقابل دفتر سازمان ملل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت اعمال خصمانه و ضدانسانی رژیم صهیونیستی، روز سه شنبه 9 آبان ماه ساعت 10 صبح برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، جمعی از تشکل های شاهد و ایثارگر در حمایت از مظلومیت ملت فلسطین و اعلام انزجار و برائت از جبهه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین یادآوری تکلیف اسلامی و انسانی به همه مسلمانان و مردم آزاده جهان در مقابل دفتر سازمان ملل طی مراسمی با شکوه و گسترده ابراز وجود و نمایش اقتدار خویش را در تقابل قدرت های استکباری و استعمارگر در اقصی نقاط عالم جلوه ­گر می سازند.

اینک که تجاوزات ددمنشانه رژیم صهیونیستی، آوارگی و کشتار بی وقفه و شدید کودکان، زنان و مردم بی دفاع را دربرداشته و این رژیم غاصب با حمایت استکبار جهانی با مظلوم نمایی و دسایس متعدد سعی در انحراف افکار عمومی و اغفال جامعه بین الملل در مقابل این جنایات و نسل کشی وحشیانه دارد، تشکل های شاهد و ایثارگر نیز همگام با سایر ملت های آزادی خواه جهان با حمایت از مردم بی دفاع فلسطین و محکوم نمودن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراضی تشکل های ایثارگری مقابل دفتر سازمان ملل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین

تجمع اعتراضی تشکل های ایثارگری مقابل دفتر سازمان ملل در دفاع از مردم مظلوم فلسطین