مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 12:002023-10-31سياسي

سیاست ایران در «اجلاس تغییر اقلیم امارات » چه خواهد بود؟


رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت از محیط زیست با اشاره به حضور ایران در اجلاس تغییر اقلیم در امارات اظهار داشت: ما در این نشست بر اساس منافع و وضعیت خاص کشور از لحاظ تحریم های بین المللی تصمیم گیری خواهیم کرد چون در غیر این صورت منافع .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، بنا بر اعلام رسانه های بین المللی، سران بسیاری از کشور های جهان قرار است برای رویارویی با تغییرات شرایط اقلیمی در کنفرانس بزرگ تغییرات اقلیمی سازمان ملل در امارات گرد هم آیند.

پیش ازاین، علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان محیط زیست در گفت و گو با رسانه ها اعلام کرده بود که ابراهیم رییسی به عنوان اولین رییس جمهور ایران در اجلاس اقلیمی کاپ 28 شرکت خواهد کرد.

همچنین، سلاجقه با انتقاد از سیاست های یک جانبه سازمان ملل و برخی کشور های دیگر گفته بود: نهاد های بین المللی باید اصل بی طرفی را به ویژه در مباحثی مانند محیط زیست رعایت کنند، اما متأسفانه اعمال تحریم های ظالمانه علیه کشورمان تبدیل به یک عامل محدودکننده برای اقدامات ایران شده است.

حضور دولت جمهوری اسلامی در اجلاس کاپ 28 دبی  سید حسین موسوی فر، رییس مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های سازمان حفاظت محیط زیست در گفت و گو با خبرنگار فارس در خصوص هدف از برگزاری نشست کاپ 28 در کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیاست ایران در «اجلاس تغییر اقلیم امارات » چه خواهد بود؟

سیاست ایران در «اجلاس تغییر اقلیم امارات » چه خواهد بود؟