مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:252023-11-04اجتماعي

سد ذوات زیر آب رفت / بروز خسارت سیل به چند روستا در چالوس


باران سیل آسا در نوشهر و چالوس موجب جاری شدن سیل، زیر آب رفتن سد ذوات چالوس، آبگرفتگی منازل، قطعی آنتن های تلفن همراه و آب گرفتگی معابر شد.

- ایسنا/مازندران باران سیل آسا در نوشهر و چالوس موجب جاری شدن سیل، زیر آب رفتن سد ذوات چالوس، آبگرفتگی منازل، قطعی آنتن های تلفن همراه و آب گرفتگی معابر شد.

بر اساس پیش بینی معاون هواشناسی مازندران مبنی بر وقوع هشدار نارنجی و بارش باران در استان در روز شنبه 13 آبان شاهد باران سنگین و سیل آسا در شهرهای نوشهر، چالوس و کلارآباد بودیم.

بنابر گزارش های مردمی، بارش سیل آسا باران موجب آب گرفتگی شدید معابر، کاهش دید و قطعی تلفن های همراه، آبگرفتگی منازل در حوالی سد ذوات چالوس و برخی نقاط نوشهر و چالوس شد.

رضا گلپور، رییس هواشناسی نوشهر و چالوس، دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، میزان بارندگی را از ساعت 14:45 تا ساعت 20 در شهرهای نوشهر و چالوس هرکدام به میزان 99 میلیمتر برآورد کرد.

رستم زرودی سرپرست فرمانداری چالوس نیز دقایقی قبل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به بارش شدید باران در نوشهر و چالوس گفت: ظرف مدت دو ساعت 90 میلیمتر باران در شهرهای نوشهر و چالوس به صورت جداگانه بارید و همین بارندگی موجب جاری شدن سیل در این دو شهر و آبگرفتگی معابر و منازل در برخی نقاط شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سد ذوات زیر آب رفت / بروز خسارت سیل به چند روستا در چالوس

سد ذوات زیر آب رفت / بروز خسارت سیل به چند روستا در چالوس