مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 13:152023-11-21حوادث

دستگیری سارقان ماشین دودی دوره قاجار در شهرری حین سرقت


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 3 سارق ماشین دودی تاریخی ری با تلاش ماموران کلانتری 131شهرری در حین سرقت، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: در پی گشت زنی های هدفمند و نامحسوس تیم عملیات کلانتری 131 شهرری، صبح بیست و نهم آبان ماه امسال در محدوده خیابان فداییان اسلام به جنوب، فردی را در حال بالا رفتن از حفاظ های قطار دودی و دو نفر را داخل قطار مشاهده می کنند.

  وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع ماموران سریعاً به محل اعزام و سارقان را درحال سرقت مشاهده می کنند که در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه 3سارق را دستگیر و در بازرسی از آنها آلات و ادوات سرقت نیز کشف کردند.

  سرهنگ طرهانی تصریح کرد: پس از انتقال متهمان به مقر پلیس مشخص شد دارای سوابق متعدد سرقت می باشند که پس از دعوت نماینده سازمان میراث فرهنگی و سازمان راه آهن و پایان تحقیقات اولیه متهمان جهت بررسی تخصصی تحویل پلیس آگاهی شهرستان شدند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، ماشین دودی یک اثر باستانی مربوط به دوره قاجاریه در شهرری است که در محوطه ایستگاه مترو شهرری و در درون محفظه شیشه ای قرار داشت.

 پس از کشف ریل اصلی ماشین دودی قاجارها در اسفند سال 1397 در خیابان فداییان اسلام، این لوکوموتیو به این مکان منتقل و بدون حفاظ کافی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان ماشین دودی دوره قاجار در شهرری حین سرقت

دستگیری سارقان ماشین دودی دوره قاجار در شهرری حین سرقت