مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:002023-10-31بين الملل

چرایی و نحوه ایجاد پدیده کودک سربازی در پ.ک.ک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از دیرباز، گروه های تروریستی به دنبال به کارگیری کودکان در گروه خود بوده اند تا با این کار به اهداف خویش که «سپر انسانی» قرار دادن آنهاست، - کودکان در ساختار نظامی گروه پ.

ک.

ک آموزش می بینند، کلاس های ایدئولوژیک شرکت می کنند و در نهایت با مغزشویی، تفکر آنها در اختیار سران گروه قرار می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، از دیرباز، گروه های تروریستی به دنبال به کارگیری کودکان در گروه خود بوده اند تا با این کار به اهداف خویش که سپر انسانی قرار دادن آنهاست، دست یابند.

 هدف اصلی این گروه ها در به کارگیری کودک سربازان این بوده که با شستشوی مغزی (Brainwashing) این کودکان، آنها را تا بزرگسالی به خدمت گرفته و با دیکته کردن اهداف خود به این اعضای کوچک به اهداف مورد نظر خود دست یابند.

دفتر کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل گزارش های سالیانه خود را مبنی بر استفاده از کودکان پسر و دختر به عنوان سپر انسانی و برای انفجار بمب که به طور فزاینده ای در حال رشد است، منتشر می کند.

 نکته مهم این است که به دلیل نبود آمار و اطلاعات کافی از کودک سربازان به کار گرفته شده توسط این گروه ها، حل و فصل این مشکل حقوق بشری در سال های اخیر دشوارتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی و نحوه ایجاد پدیده کودک سربازی در پ.ک.ک

چرایی و نحوه ایجاد پدیده کودک سربازی در پ.ک.ک