مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 17:252023-10-28سياسي

هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند


معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، احسان یاوری عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، با اشاره به جنگ سرنوشت ساز در باریکه غزه، اظهار کرد: از یک طرف جنگ تمام دنیای کفر پشت ولد نامشروع خود یعنی رژیم صهیونیستی ایستاده، و در طرف دیگر نیز مظلومین عالم و جریان جبهه مقاومت قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: صحنه امروز مقاومت، صحنه غرورآفرینی است که مظلومین عالم روی پای خود ایستاده و در برابر استکبار خون آشام قیام کرده اند.

معاون سیاسی استانداری لرستان با بیان اینکه هنرمندان جلوه های درخشان این مقاومت مردم غزه را به عرصه نمایش بگذارند، گفت: امروز باید از ایستادگی جبهه مقاومت گفت، هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند.

یاوری بیان داشت: امروز فرمانده جبهه مقاومت ایران اسلامی است که به برکت شهدا این عزت برای کشور فراهم آمده است.

وی با بیان اینکه هولوکاست واقعی امروز در غزه دیده می شود، افزود: چرا برخی ها در مورد جنایت کودک کشی در غزه سکوت کرده اند، حال اینکه در موارد مرگ طبیعی یقه چاک کرده و گریبان می دریدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند

هنرمندان فریادگر مظلومیت مردم غزه باشند