مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:502023-11-14سياسي

پاسخ رییس سابق شورای شهر اهواز به حواشی جلسه دیروز


رییس سابق شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به اظهارات نایب رییس شورای شهر در جلسه علنی روز گذشته و طرح برخی اتهامات نسبت به محمودی، در متنی که در اختیار رسانه ها قرار داده است، - ایسنا/خوزستان رییس سابق شورای اسلامی شهر اهواز در پاسخ به اظهارات نایب رییس شورای شهر در جلسه علنی روز گذشته و طرح برخی اتهامات نسبت به محمودی، در متنی که در اختیار رسانه ها قرار داده است، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پاسخ سیاوش محمودی در این خصوص آمده است: در راستای بی ثبات کردن ششمین دوره شورای اسلامی شهر اهواز، در یکصد و سی و پنجمین جلسه شورای شهر، به جای پرداختن به مسائل اساسی شهر و شهروندان، اقدام به اتهام زنی و فرافکنی کرد تا این دوره شورا را نیز به مانند شورای دوره پنجم بی ثبات کند.

ایشان در حالی اقدام به فرافکنی و تشویش اذهان عمومی مبنی بر 200 مورد تخلفات رانندگی توسط اینجانب کرده که این خودرو هرگز تحویل بنده نبوده و در اختیار راننده شورای شهر بوده که ایشان هم از نیروهای شهرداری اهواز است و تمام جرائم خودرو هم توسط شخص این راننده پرداخت شده و ریالی از بودجه شهرداری یا شورا صرف پرداخت آن جرائم نشده است.

درخواست اکید بنده این است که اسناد ادعایی 200 مورد تخلف، همچنین پرداخت جرائم رانندگی از بودجه شهرداری، برای روشن شدن اذهان عمومی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس سابق شورای شهر اهواز به حواشی جلسه دیروز

پاسخ رییس سابق شورای شهر اهواز به حواشی جلسه دیروز