مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:402023-11-05اجتماعي

افتتاح خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان بردخون


خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردخون با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و بخشدار بردخون افتتاح شد.

- افتتاح خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان"بردخون" ایسنا/بوشهر خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بردخون با حضور مدیر کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و بخشدار بردخون افتتاح شد.

عبدالرحمن مرادزاده، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر در این مراسم ضمن تقدیر از تعامل بسیار خوب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راه اندازی خانه های محیط زیست در سطح استان، به نقش مهم دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور در زمینه حفاظت از محیط زیست زیبای استان اشاره کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اهمیت حفاظت محیط زیست در دین مبین اسلام بر همگان تاکید شده و همه ما در هر سن و جایگاهی باید از انفال الهی حفاظت کنیم.

مهدی فاریابی بخشدار بردخون نیز در این جلسه افزود: با توجه به ظرفیت های زیست محیطی بخش بردخون و وجود دو منطقه حفاظت شده اند و پارک ملی دیر-نخیلو در این بخش گونه های مهم حیات وحش از جمله آهو، دلفین، لاک پشت دریایی و جنگل های مانگرو حضور دارند و باید نسل آینده نسلی محیط زیستی تربیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان بردخون

افتتاح خانه محیط زیست کانون پرورش فکری کودکان بردخون