مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 22:202023-10-23سياسي

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های قضایی ارتقا می یابد


رییس کل دادگستری فارس از تکمیل و ارتقاء سامانه ارجاع هوشمند خبر داد و افزود: با جدیت به دنبال عدالت در ارجاع پرونده ها به کارشناسان هستیم.

- ایسنا/فارس رییس کل دادگستری فارس از تکمیل و ارتقاء سامانه ارجاع هوشمند خبر داد و افزود: با جدیت به دنبال عدالت در ارجاع پرونده ها به کارشناسان هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی امروز، اول آبان ماه در جمع کارشناسان رسمی دادگستری استان فارس از تکمیل و ارتقاء سامانه ارجاع هوشمند خبر داد و افزود: با جدیت به دنبال عدالت در ارجاع پرونده ها به کارشناسان هستیم چرا که ارجاع تعداد کثیری از پرونده به یک کارشناس علاوه بر ایجاد شبهه باعث طولانی شدن زمان پاسخ و در نهایت اطاله دادرسی می شود.

وی گفت: آراء قضایی بسیاری به واسطه نظرات تخصصی کارشناسان و اعتماد به این نظرات توسط قضات صادر می شود که همین امر نشان دهنده حساسیت جایگاه این فشر فرهیخته است.

رییس کل دادگستری فارس به اهمیت امر آموزش و لزوم برنامه ریزی کانون کارشناسان جهت ارتقا و به روزرسانی دانش کارشناسان اشاره کرد و افزود: تنوع و گستردگی و تحولات لحظه ای در علوم گوناگون ایجاب می کند که برنامه ریزی های آموزشی نیز مستمر و پیوسته و بدون توقف در دستور کار قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های قضایی ارتقا می یابد

سامانه ارجاع هوشمند پرونده های قضایی ارتقا می یابد