مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 11:052023-11-08فرهنگي

«گلادیاتور 2» پشت درهای اعتصاب


«ریدلی اسکات» فاش کرد که در حال تدوین 90 دقیقه فیلمبرداری شده از «گلادیاتور 2» است، اما ادامه فیلمبرداری به دلیل اعتصابات هالیوود متوقف شده است.

- ریدلی اسکات فاش کرد که در حال تدوین 90 دقیقه فیلمبرداری شده از گلادیاتور 2 است، اما ادامه فیلمبرداری به دلیل اعتصابات هالیوود متوقف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ریدلی اسکات اخیرا در گفتگویی با نیویورکر فاش کرد که در حال ویرایش 90 دقیقه فیلمی است که توانسته تاکنون برای گلادیاتور 2 بگیرد، قبل از اینکه اعتصابات هالیوود تولید را متوقف کند.

اسکات در حال فیلمبرداری دنباله گلادیاتور در مراکش بود که فیلمبرداری این فیلم به به سبب اعتصاب اتحادیه بازیگران آمریکا برای مدت نامعلومی متوقف شده است و تا زمانی که مشکل این اعتصاب حل نشود، او نمی تواند تولید را از سر بگیرد.

در این فیلم که ادامه فیلم موفق گلادیاتور در سال 2000 است بازیگرانی چون پاول مسکل ، پدرو پاسکال ، دنزل واشنگتن و کانی نیلسن ایفای نقش می کنند و ریدلی اسکات ، همانند قسمت اصلی کارگردانی را با فیلمنامه ای از دیوید اسکارپا بر عهده دارد.

در قسمت اصلی فیلم گلادیاتور ، راسل کرو در نقش ماکسیموس سرباز رومی که به بردگی گرفته شده بود ظاهر شد که در تلاش برای گرفتن انتقام از کومودوس امپراتور غاصب رومی با بازی واکین فینیکس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«گلادیاتور 2» پشت درهای اعتصاب

«گلادیاتور 2» پشت درهای اعتصاب