مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 14:362023-11-08سياسي

صدور قرار نظارت قضایی برای مدیر کل بهزیستی گیلان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به صدور قرار نظارت قضایی مدیر کل بهزیستی گیلان اظهار کرد: به لحاظ کوتاهی در انجام وظیفه و عدم نظارت بر کمپ ها و توجه اتهام قرار تأمین کیفری و قرار نظارت قضایی برای مدیر کل بهزیستی گیلان صادر و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام گردید.

  رییس کل دادگستری استان گیلان با بیان اینکه طبق دستورالعمل های مربوطه مرجع صدور مجوز و نظارت بر کمپ ها برعهده بهزیستی استان است، گفت: از لحظه وقوع حادثه، بررسی دقیق توسط همکاران دادسرای مرکز استان انجام شد و مشخص شد بهزیستی وظایف نظارتی و اداری خود را در این خصوص انجام نداده که منجر به وقوع این فاجعه شده است.

  وی با اشاره به اینکه مدیرکل بهزیستی و کارکنان مرتبط با حادثه لنگرود، تحت پیگیرد قانونی قرار گرفتند، افزود: بلافاصله تحقیق توسط همکاران قضایی آغاز و با توجه به اتهامات منتسبه ضمن تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین کیفری، برای نامبرده قرار نظارت قضایی صادر شد.

به گفته صادقی نیارکی، متهمان به قرار نظارت قضایی اعتراض که پرونده به شعبه شعبه 107 کیفری 2 رشت ارجاع و اعتراض نامبرده رسیدگی و قرار نظارت قضایی تایید گردید و مراتب به سازمان بهزیستی اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور قرار نظارت قضایی برای مدیر کل بهزیستی گیلان

صدور قرار نظارت قضایی برای مدیر کل بهزیستی گیلان