مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:202023-10-25سياسي

جهاددانشگاهی زیست بوم پرورش فکری عملی دانشجویان است


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اعتقاد دارد که این نهاد، زیست بومی برای پرورش دانشجویان در هر دو جنبه فکری و عملی بر مناط گفتمان انقلاب اسلامی است.

- ایسنا/فارس معاون فرهنگی جهاددانشگاهی اعتقاد دارد که این نهاد، زیست بومی برای پرورش دانشجویان در هر دو جنبه فکری و عملی بر مناط گفتمان انقلاب اسلامی است.

علیرضا کلانتر مهرجردی در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره های ملی شهود قدسی و ادبی باران که در شیراز برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در خصوص نقش جهاد دانشگاهی در عرصه فرهنگی کشور مطالبی را بیان کرد.

وی ابتدا در پاسخ به نقش جهاد در اطلس فرهنگی کشور گفت: ما ابتدا باید یک تعریف از جهاد دانشگاهی داشته باشیم همچنین تعریف مان را از مفهوم اطلس فرهنگی کشور مشخص کنیم، تا پاسخ به درستی احصا شود.

مهرجردی در ادامه به بیان مفهومی این گزاره ها پرداخت و گفت: جهاد دانشگاهی از دو مفهوم جهاد و دانشگاه شکل یافته است بنابراین هر گونه تعریف و توصیفی از این نهاد، معطوف به شناخت مفهوم این دو واژه در سپهر نظری انقلاب اسلامی است.

مفروض این است جهاد بدون دانشگاه و دانشگاه بدون جهاد، منظور نظر نیست عضو هیئت علمی جهاد دانشگاهی با بیان اینکه بنیان جهاد در دانشگاه است، افزود: در دومین تدوینی که در اساسنامه جهاد دانشگاهی شد، این گونه تصریح شد که جهاد د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی زیست بوم پرورش فکری عملی دانشجویان است

جهاددانشگاهی زیست بوم پرورش فکری عملی دانشجویان است