مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 12:152023-11-11فرهنگي

ورزی: سینمای غرب ذیل لابی صهیونیسم اداره می شود


پیوند جمهوری اسلامی ایران با اسلام مسئله ای است که امروز جریان صهیونیست با آن مشکل جدی دارد و محور خطاب بیانیه ها و سخنان نخست وزیرشان ایران است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، محمدرضا ورزی کارگردان باسابقه سینما و تلویزیون در برنامه به افق فلسطین، در خصوص نمایش چهره ضد ایران در آثار سینمایی و تلویزیونی صهیونیست ها گفت: به طور کلی سینمای غرب ذیل لابی صهیونیسم اداره می شود و از روز ازل این اتفاق افتاده است.

چه فیلم هایی که در دهه 40 و 50 و 60 میلادی تهیه شده و چه فیلم هایی که امروز تهیه می شود ردپای این جریان را می بینید.

ممکن است از نگاه آن ها موضوع این کار عقیدتی باشد و مثلا در فیلمی مثل بن هور، مجموعه فیلم های ایندیانا جونز، فهرست شیندلر و.

دیگر آثاری که تولید شده کاملا مشهود است.

ورزی ادامه داد: اینکه چرا این فضا ضدایرانی است، واضح است که آن سرزمینی که مقابل این سیاست ها قدرتمندانه ایستادگی کرده و می شود از آن احساس خطر جدی کرد جمهوری اسلامی ایران است و طبیعی است که ایران ستیزی را در محتوای آثارشان قرار دهند.

او ادامه داد: بحث ایران ستیزی در کنار موضوع اسلام ستیزی در آثار هالیوودی جریان داشته، مثلا در دهه 60 میلادی فیلمی تولید شد که ظاهرا زندگی 3 تن از انبیا را نشان می دهد اما وقتی که شما کمی دقت می کنید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزی: سینمای غرب ذیل لابی صهیونیسم اداره می شود

ورزی: سینمای غرب ذیل لابی صهیونیسم اداره می شود