مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-21اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل جدید ایمنی برای پارک ها و فضاهای سبز شهر تهران


سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل ایمنی جدید برای نگهداشت بوستان ها و فضاهای سبز شهری خبرداد.

- سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل ایمنی جدید برای نگهداشت بوستان ها و فضاهای سبز شهری خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سجاد موسوی در این باره گفت: دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان های نگهداشت بوستان ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری مورد بازنگری قرار گرفت و به منظور اجرا و بهره برداری به ذی ربطان ابلاغ شد و بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل ها نیز در دستورکار هفته های آتی این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به مأموریت دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای سیاستگذاری و نظارت عالیه بر موضوعات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و همچنین در راستای اجرای حکم 64 برنامه چهار ساله چهارم شهرداری تهران مبنی بر بروزرسانی و اجرای الزامات (HSE) در فعالیت ها و فرآیندهای کاری شهرداری تهران بازنگری و ابلاغ دستورالعمل ها در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد.

سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران ادامه داد: همچنین با توجه به تأکید کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران مبنی بر پیاده سازی الزامات (HSE) در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل جدید ایمنی برای پارک ها و فضاهای سبز شهر تهران

ابلاغ دستورالعمل جدید ایمنی برای پارک ها و فضاهای سبز شهر تهران