مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-24فرهنگي

رییس قوه قضاییه برای ترخیص 2000 تن کاغذ دستور داد


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از صدور دستور ویژه رییس قوه قضاییه برای ترخیص 2 هزارتن کاغذ دپو شده در گمرک شهید رجایی خبر داد و از آخرین خبرها درباره ساخت کارخانه مشترک کاغذ ایران و ونزوئلا گفت.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - محمدمهدی اسماعیلی در گفت وگو با خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) درباره سرنوشت 2 هزار تن کاغذهای وارداتی دپو شده در گمرک شهید رجایی بعد از اعلام آغاز بررسی این پرونده ازسوی قوه قضاییه بیان کرد: درباره کاغذهای دپو شده در گمرک شهید رجایی به رییس قوه قضاییه نامه نوشتم؛ ایشان نیز برای پیگیری سریع، به مراکز دادگستری دستور ویژه صادر کردند.

وی با اشاره به پیگیری معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیگیری کاغذهای دپو شده در گمرک شهید رجایی ادامه داد: براساس گزارش معاون امور فرهنگی، مسئله ترخیص کاغذ در جریان است و حل خواهد شد؛ بخشی از پرونده های متوقف شده به حوزه تعزیرات و دادگاه ها مرتبط است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ساخت مشترک کارخانه در کشور ونزوئلا بیان کرد: گزارش نخستین گروه کارشناسی اعزامی جمهوری اسلامی ایران به این کشور درجلسه مشترک با دکتر مخبر، معاون اول رییس جمهور، ارائه و بررسی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس قوه قضاییه برای ترخیص 2000 تن کاغذ دستور داد

رییس قوه قضاییه برای ترخیص 2000 تن کاغذ دستور داد