مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 08:552023-10-26اقتصادي

تاکسی های شیراز برقی می شوند


با توافق انجام شده میان شورا، شهرداری شیراز و وزارت نفت همه تاکسی های شیراز برقی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، محمدهادی ایمانیه افزود: با توافق انجام شده میان شورا و شهرداری شیراز و وزارت نفت همه تاکسی های شیراز برقی خواهند شد.

وی با بیان اینکه وزارت نفت 450 میلیون تومان بلاعوض و شورای شهر شیراز 200 میلیون تومان به خرید هر تاکسی اختصاص خواهند داد، تاکید کرد: استفاده از تاکسی های برقی در شهر شیراز باعث کاهش قابل توجه مصرف بنزین و برگشت پول طی مدت 2 سال می شود.

ایمانیه همچنین طرح پزشک خانواده را یکی از راهکار های بهره وری سلامت در دنیا دانست و گفت: تحقق نظام ارجاع بیماران، کاهش صدور نسخ سی تی اسکن و ام آر آی، جداسازی زباله های ضدعفونی و تهیه شناسنامه تجهیزات پزشکی از راهکار های افزایش بهره وری در بخش سلامت است.

نماینده عالی دولت در فارس ریسک پذیری و شجاعت در انجام بهره وری را از الزامات انجام بهره وری عنوان کرد و گفت: استفاده از تفکر، نوآوری و خلاقیت در تحقق بهره وری لازم است.

استاندار فارس با تاکید بر ابلاغ هرچه سریع تر آیین نامه های مرتبط با قوانین بهره وری، گفت: تدوین و ابلاغ آیین نامه توسط دولت پس از تصویب قوانین از سوی مجلس باید سریع تر انجام شود تا شاهد تسریع در روند اجرای قوانین باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های شیراز برقی می شوند

تاکسی های شیراز برقی می شوند