مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 00:302023-11-18اجتماعي

23 نوع مدرسه در ایران چگونه کم می شوند؟


وزیر آموزش و پرورش مدت هاست بر کاهش تنوع مدارس تأکید دارد؛ آموزش و پرورش چه برنامه ای دارد که با کاهش تنوع، عدالت آموزشی کمرنگ نشود و دانش آموزان از کیفیت آموزشی برابر بهره مند شوند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، بحث کاهش تنوع مدارس، یکی از موضوعاتی است که رضامراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش بارها و بارها در سخنرانی های خودش به آن اشاره کرده است.

به عنوان مثال 28 مهر امسال وزیر آموزش و پرورش در اختتامیه گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان های کشور گفت: هر چه تنوع مدارس پایین تر آید، موفق تر بوده ایم .

وزیر آموزش و پرورش همچنین در هزار و بیست و هشتمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: با تنوع مدارس موافق نیستم مگر مدارسی که بر اساس پژوهش های علمی، لزوم ایجاد آنها اثبات شده باشد .

* چند مدل مدرسه در کشور داریم؟ مدل های مختلف مدرسه در کشور داریم؛ از مدرسه دولتی گرفته تا مدرسه غیردولتی، مدرسه استعدادهای درخشان، مدارس استثنایی و .

در واژه نامه تخصصی آموزش و پرورش می توان انواع مدارس و تعریف آن را مشاهده کرد.

1- مدارس دولتی: مدارسی که از طرف دولت و با هزینه دولتی تأسیس و تجهیز شده باشد و تمام امور آموزشی، پرورشی، مالی و اداری آن را دولت تقبل کند و از شاگردان آن بابت حق تعل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 نوع مدرسه در ایران چگونه کم می شوند؟

23 نوع مدرسه در ایران چگونه کم می شوند؟