مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 11:402023-10-26بين الملل

شروط رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا برای کمک به اوکراین


طبق بیانیه منتشر شده از سوی کاخ سفید، «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا ضمن آنکه به «مایک جانسون» رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا تبریک گفت، از او خواست تا سریعا اقداماتی را در راستای بودجه اضافی برای نیازهای مربوط به امنیت ملی از جمله کمک به اوکراین انجام دهد.

- طبق بیانیه منتشر شده از سوی کاخ سفید، جو بایدن رییس جمهور آمریکا ضمن آنکه به مایک جانسون رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا تبریک گفت، از او خواست تا سریعا اقداماتی را در راستای بودجه اضافی برای نیازهای مربوط به امنیت ملی از جمله کمک به اوکراین انجام دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بایدن ظاهرا با اشاره به بسته کاخ سفید که شامل 60 میلیارد دلار بودجه به اوکراین و 10 میلیارد دلار به رژیم صهیونیستی می شود، گفت: ما باید سریعا به نیازهای مربوطه در حوزه امنیت ملی رسیدگی کنیم.

مایک جانسون نماینده جمهوری خواه از ایالت لوییزیانا اواسط روز چهارشنبه پس از هفته ها آشفتگی سیاسی در کنگره آمریکا به دنبال برکناری کوین مک کارتی رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا، به عنوان رییس جدید این مجلس انتخاب شد.

طبق گزارش روزنامه آنلاین کی یف ایندیپندنت ، پس از انتصاب جانسون به عنوان رییس مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا از کمک های اضافی به اوکراین حمایت می کند، گفت: ما همگی حمایت می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شروط رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا برای کمک به اوکراین

شروط رییس جدید مجلس نمایندگان آمریکا برای کمک به اوکراین