مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:452023-10-28بين الملل

مصر: مسئولیت عدم پذیرش آتش بس با اسراییل است


وزارت امورخارجه مصر امروز با انتشار بیانیه ای، مسئولیت عدم پذیرش قطعنامه آتش بس بشردوستانه در فلسطین توسط تل آویو را به عهده رژیم صهیونیستی دانست و درخصوص پیامدهای انسانی و امنیتی حمله زمینی به نوار غزه هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، وزارت امور خارجه مصر امروز شنبه، 28 اکتبر در بیانیه ای اعلام کرد: مصر کابینه اسراییل را مسئول نقض قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل متحد می داند که در شامگاه جمعه صادر شد؛ قطعنامه ای که خواستار آتش بس فوری و اجرای آتش بس بشردوستانه برای حفظ جان غیرنظامیان است و اجازه می دهد تا کمک های انسانی بلافاصله و بدون وقفه وارد نوار شود .

طبق گزارش شبکه خبری روسیا الیوم ، در ادامه این بیانیه آمده است: مصر نگرانی عمیق خود را در مورد پیامدهای بالقوه و جدی عملیات نظامی زمینی، افزایش مورد انتظار در تعداد قربانیان و مجروحان در میان کودکان، زنان و غیرنظامیان غیرمسلح و در شرایط نقض آشکار مفاد قانون بین المللی و حقوق بشردوستانه، در میانه ناتوانی کامل جامعه جهانی برای پایان دادن به این تخلفات و توقف خونریزی در نوار غزه ابراز می کند .

الی کوهن وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی شب گذشته، کشورهای تصویب کننده قطعنامه برقراری آتش بس بشردوستانه در نوار غزه را به نفرت پراکنی متهم کرده و قاطعانه هرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصر: مسئولیت عدم پذیرش آتش بس با اسراییل است

مصر: مسئولیت عدم پذیرش آتش بس با اسراییل است