مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 12:252023-10-23اقتصادي

ایران در تولید پلیمر رکورد زد


نایب رییس کمیسیون پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از افزایش تولید پلیمر در کشور خبر داد و گفت: در طی ماه شهریور یکی از شرکت های بزرگ این حوزه 168 هزار تن انواع محصولات تولید کرده که نسبت به شهریور 1401 دارای 9 درصد رشد بوده است.

- نایب رییس کمیسیون پتروشیمی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی از افزایش تولید پلیمر در کشور خبر داد و گفت: در طی ماه شهریور یکی از شرکت های بزرگ این حوزه 168 هزار تن انواع محصولات تولید کرده که نسبت به شهریور 1401 دارای 9 درصد رشد بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا حیدرزاده در جمع خبرنگاران با بیان اینکه صنعت پلیمر جزو صنایع استراتژیک کشور است و ارزآوری بالایی دارد و ما می توانیم با توجه به مزیت های این صنعت و شرایط کشور خود به این اهداف برسیم، اظهار کرد: در حال حاضر کمیته هایی با کشورهای هدف صادرات تشکیل شده تا معضلات صادرات رفع شود.

یکی از معضلاتی که در داخل کشور وجود دارد، کمبود مواد اولیه صنایع پلیمر و افزایش قیمت آن است.

وی با بیان اینکه علاوه بر این موضوع عدم توانایی در نوسازی ماشین آلات نیز مشکلی اساسی است، گفت: برنامه ریزهایی صورت گرفته که این مشکلات با تعامل بین بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و کشورهای هدف رفع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران در تولید پلیمر رکورد زد

ایران در تولید پلیمر رکورد زد