مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-10اجتماعي

لذت بردن کودک از مدرسه باید دغدغه معلم باشد


کارشناس تکنولوژی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بابل با اعلام اینکه به دنبال چرخش تحولی در آموزش و ارتباط با کودک هستیم، گفت: بازی و لذت بردن از تحصیل حق کودک است، - ایسنا/مازندران کارشناس تکنولوژی آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان بابل با اعلام اینکه به دنبال چرخش تحولی در آموزش و ارتباط با کودک هستیم، گفت: بازی و لذت بردن از تحصیل حق کودک است، معلم باید طوری با کودک ارتباط بگیرد که شاگرد به مدرسه راغب شود و این باید دغدغه مهم معلمین باشد.

آرزو حاج زاده فلاح در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آموزش ابتدایی واحد تکنولوژی و گروه های آموزشی اتاق فکری محسوب می شود که با طراحی و ایده پردازی در جهت کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی استوار گام بر می دارد.

وی افزود: این واحد با کمک کارشناسان آموزش ابتدایی، راهبران و سرگروه های آموزشی با نظارت کامل در قالب بازدیدهای آموزشی و میدانی از سطح مدارس شهری و روستایی، نیازها را بررسی و برای رفع آن راهکار و ایده ارائه می دهند.

وی تصریح کرد: در بررسی ها انجام شده مشخص می شود که یکی از نیازهای اساسی مدارس، کتاب، محتوی یا ابزارهای آموزشی است که قابل بسط در کلاس درس باشد؛ می توان این نیازها را با برگزاری کارگاه های آموزشی و اجرای طرح و برنامه های مختلف، برطرف کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت بردن کودک از مدرسه باید دغدغه معلم باشد

لذت بردن کودک از مدرسه باید دغدغه معلم باشد