مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 12:302023-10-28سياسي

آخرین اصلاحات قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» و پاسخ وزارت بهداشت به منتقدان


معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به نقدها و گلایه ها در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، اظهار کرد: با اصلاحاتی که در دستورالعمل بازتوزیع قانون تعرفه گذاری مراقبت های پرستاری انجام شده، - آخرین اصلاحات قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و پاسخ وزارت بهداشت به منتقدان معاون پرستاری وزیر بهداشت در پاسخ به نقدها و گلایه ها در خصوص اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، اظهار کرد: با اصلاحاتی که در دستورالعمل بازتوزیع قانون تعرفه گذاری مراقبت های پرستاری انجام شده، گام بلندی برای بهبود اجرای این قانون برداشته شده و امیدواریم بسیاری از گلایه ها بر طرف شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی درخصوص دستاوردهای وزارت بهداشت در حوزه پرستاری، گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای این دوره در حوزه پرستاری اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است.

وی ادامه داد: پس از فرمایش مقام معظم رهبری در روز پرستار 1400، اولین تاکید وزیر بهداشت این بود که اجرای قانون تعرفه گذاری، از این پس یک حجت شرعی است و همه ارکان وزارت بهداشت را مکلف کردند تا این قانون عملیاتی شود.

به این ترتیب برای اولین بار در بودجه سنواتی وزارت بهداشت یک ردیف اعتباری برای اجرای قانون تعرفه گذاری پرستاری در سال 1401 پیش بینی و ابلاغ شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اصلاحات قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» و پاسخ وزارت بهداشت به منتقدان

آخرین اصلاحات قانون «تعرفه گذاری خدمات پرستاری» و پاسخ وزارت بهداشت به منتقدان