مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:352023-11-07اجتماعي

دخالت های افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای


رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران از دخالت های افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای گلایه کرد.

- رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران از دخالت های افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید جعفر تشکری هاشمی در تذکر پیش از دستور خود در یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و با اشاره به پارک حاشیه ای در تهران، گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که مدیریت شهری باید آنرا به سرانجام برساند بحث پارک حاشیه ای است و مطابق با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، شهرداری موظف شده در سال جاری 120 هزار جای پارک را ساماندهی کند؛ اما پس از 8 ماه هنوز اقدام موثری صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: برای اجرای پارک حاشیه ای شهرداری با دو شرکت قرارداد بسته که یک شرکت اقدام به خرید دوربین، تجهیزات و سیستم های کنترل مکانیزه و کنترل پارک کرده و شرکت دیگر نیز درحال اجرای مقدمات کار است.

رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اما طبق بررسی ها، برخی از افراد فاقد مسئولیت که سایه شان هنوز بر روی شهر است جلوی این قراردادها را گرفته اند و اجازه نمی دهند کار پیش برود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دخالت های افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای

دخالت های افراد فاقد مسئولیت در اجرای مصوبه پارک حاشیه ای