مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:502023-11-15اقتصادي

تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی امضا شد


به منظور حرکت در جهت ایجاد مجموعه سازان و تولید بومی قطعات و مجموعه های خودروهای برقی با استفاده از ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان، تفاهم نامه همکاری پنج جانبه ای با مشارکت گروه صنعتی ایران خودرو امضا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایکوپرس- با توجه به ضرورت ایجاد زیرساخت های داخلی تست و آزمون خودروهای برقی و قطعات و مجموعه های آن و برنامه راهبردی وزارت صمت در ارتباط با تحول فناورانه محصولات شرکت های صنایع خودروسازی و تولید خودروهای برقی، تفاهم نامه همکاری میان گروه صنعتی ایران خودرو، گروه خودروسازی سایپا، انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو، انجمن تخصصی صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو کشور، تحت نظارت عالی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه، همکاری علمی، پژوهشی و عملیاتی در سطح زنجیره تامین کنندگان داخل قطعات خودرو و شرکت های دانش بنیان در راستای بسترسازی ایجاد مجموعه سازان و تولید بومی قطعات و مجموعه های خودروهای برقی با توجه به ظرفیت های قانون جهش تولید دانش بنیان، صورت خواهد گرفت.

این همکاری مشتمل بر ساختاردهی و دسته بندی قطعات و مجموعه های خودروهای برقی در سطوح مگاماژول، ماژول، سیستم و مجموعه از طریق کسب دانش فنی بر اساس آخرین دستاوردها و پیشرفت های فناورانه ص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی امضا شد

تفاهم نامه پنج جانبه تست و آزمون خودروهای برقی امضا شد