مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-10بين الملل

در گفتگوی تفصیلی رییسی و اردوغان در خصوص فلسطین چه گذشت؟


اگر نشست اضطراری سازمان همکاری های اسلامی در عربستان منجر به کمک به ملت فلسطین و نجات آنها نشود، دامنه درگیری ها در منطقه افزایش می یابد، چرا که ملت های منطقه متوجه می شوند که دولت های اسلامی در کمک به مردم فلسطین و غزه ناتوان هستند.

- تابناک _ در حاشیه شانزدهمین اجلاس سازمان همکاری اقتصادی اکو آقای رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه با سید ابراهیم رییسی دیدار و گفتگو کرد.

رییس جمهور در این دیدار مسئله فلسطین و جنایات هولناک رژیم غاصب صهیونیستی در غزه را مهمترین دغدغه امروز جهان اسلام و بلکه جامعه بشری دانست و با تاکید بر ضرورت فشار همه جانبه جهان اسلام بر رژیم جنایتکار صهیونیستی، قطع روابط سیاسی و اقتصادی کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی را به عنوان اقدامی موثر و بازدارنده در توقف جنایات صهیونیست ها علیه مردم مظلوم فلسطین خواستار شد.

رییسی قتل عام فلسطینیان بی دفاع و سکوت مرگبار سازمان ها و نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر را مایه تاسف دانست و تاکید کرد: اکنون همه کشورهای اسلامی از جمله ایران، ترکیه و مصر در معرض امتحانی الهی قرار دارند تا با اقدامات به موقع خود با این جنایت بی سابقه مقابله کنند.

رییس جمهور با ضروری دانستن اقدام هماهنگ جهان اسلام در دفاع از فلسطینیان تاکید کرد: ارزیابی بنده این است که اگر نشست اض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفتگوی تفصیلی رییسی و اردوغان در خصوص فلسطین چه گذشت؟

در گفتگوی تفصیلی رییسی و اردوغان در خصوص فلسطین چه گذشت؟