مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 22:362023-11-08فرهنگي

تجلیل از نگارنده های دیار طبرستان


مدیر کل کتابخانه های عمومی مازندران در همایش تجلیل از مازندران نگاران گفت: سال آینده کتابخانه مرکزی شهر ساری را افتتاح خواهیم کرد و آثار این نویسندگان را در فضای استان شناسی کتابخانه مرکزی در اختیار دیگر پژوهشگران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، چهارمین روز از هفته مازندران، خنکای پاییزی و نم نم باران در شهر ساحلی بابلسر، لعابی با صفا به همایش تجلیل از مازندران نگاران بخشیده است.

همایشی که با حضور نویسندگان و پژوهشگران مازندرانی، جمعی از مسوولان فرهنگی استان و شهرستان بابلسر به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد.

  اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران به همراه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه مازندران و دیگر نهاد های فرهنگی بانی برپایی مراسم تقدیر از هنرمندانی بودند که با قلم های شان، تاریخ و فرهنگ این خطه ی سرسبز شمالی را روی کاغذ ماندگار کردند.

غلامرضا پیروز، رحمت عباس نژاد سرستی، فرشاد احمدی کلیجی، رضا دیوسالار، حسین وندادی، کریم الله قائمی، مصطفی بلالی مقدم، ابراهیم باقری جامخانه، شهرام قلی پور، عیسی کیانی حاجی، یوسف الهی، لاله اباذری، رقیه یعقوبی، میثم فرج پور، سلطان شکوهی، سیدحسن مرتضوی، رقیه چاوشی از جمله مازندران نگارانی بودند که در این همایش از آنها تجلیل به عمل آمد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از نگارنده های دیار طبرستان

تجلیل از نگارنده های دیار طبرستان