مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 13:452023-10-28سياسي

جوانان فلسطینی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکستند


استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز میدان شد، گفت: با وجود تحمل سخت ترین شرایط این ملت یک لحظه از یاد خدا غافل نشد، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز میدان شد، گفت: با وجود تحمل سخت ترین شرایط این ملت یک لحظه از یاد خدا غافل نشد، امروز نیز پیروزی از آن فلسطینیان است که با اتکا به خداوند در حال مقاومت هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد کرمی روز شنبه در یادواره شهدای وحدت و امنیت سیستان و بلوچستان که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا با همت، روحیه جهادی، اخلاص و شجاعت در راه رضای خدا پا به میدان گذاشتند، بیان کرد: شهدا از این فضل الهی خشنود هستند، چون در همه میدان هایی که تلاش کردند برای عشق و رسیدن به رضای الهی بوده است.

وی با بیان اینکه شهدا با تمسک به خدای متعال به وظیفه الهی خود عمل کردند و تکریم این قشر وظیفه ماست، افزود: شهادت هنر مردان خداست و این افراد با خداوند معامله کردند و پاداش خود را نیز از او دریافت می کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس ملت ایران با اتکا به خدا پیروز شد، تاکید کرد: هشت سال جنگ تحمیلی یک دوران ویژه در عمل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان فلسطینی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکستند

جوانان فلسطینی هیمنه پوشالی اسراییل را در هم شکستند