مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 18:002023-11-08اقتصادي

تعرفه گاز مصرفی تغییر نخواهد کرد


مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از بدون تغییر بودن تعرفه گاز و اصلاح دامنه مصرف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، علی اکبر میدانشاهی در خصوص بدون تغییر ماندن تعرفه گاز  بیان کرد: بر اساس تبصره 15 قانون بودجه ،وزارت نفت و شرکت ملی گاز مکلف به بررسی و ارزیابی مجدد الگوی مصرف و تعرفه های گاز برای مشترکان در حوزه های مختلف شده اند.

وی اضافه کرد: بر اساس این طرح شاهد اصلاح فاصله دامنه مصرف هر پله خواهیم بود که در تعرفه قدیم 75 متر مکعب بوده ولی در تعرفه جدید این عدد به 100 متر مکعب تغییر یافته است.

میدانشاهی اضافه کرد: با توجه به مصوبه جدید دولت برخی از مشترکان چنانچه در بازه زمانی 16 آذرماه لغایت 15 اسفند ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 10 الی 35 درصد در مصرف صرفه جویی کنند نه تنها هزینه ای پرداخت نخواهند کرد بلکه پاداش صرفه جویی نیز دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول  بر اساس ابلاغیه شورای عالی امنیت ملی، گازبهای مشترکینی که در بازه زمانی 15 دی ماه تا 15 بهمن ماه حداکثر 70 درصد مصرف پله سوم اقلیم مربوطه را داشته باشند بصورت 100 درصد رایگان محاسبه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس همچنین در خصوص صرفه جویی در مصرف گاز نیز تاکید کرد: نزدیک به 70 درصد از مشترکان شرکت گاز استان الگوی مصرف را رعایت می کنند و تنها 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گاز مصرفی تغییر نخواهد کرد

تعرفه گاز مصرفی تغییر نخواهد کرد