مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-08اجتماعي

آسیب جدی به محور پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی و گلستان


بارش های رگباری و نقطه ای در جنوب شرقی و شرق گلستان باعث خسارت به کشاورزی و منازل مسکونی شد و آسیب جدی به محور جاده پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی شده است.

- نعمت الله حاجی زاده صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهارکرد: از روز گذشته بارش های رگباری و نقطه ای در استان گلستان آغاز شد و این بارش ها بیشتر جنوب شرقی و شرق گلستان را تحت تاثیر خود قرار داد.

وی تصریح کرد: بارش های روز گذشته و دیشب سبب آبگرفتگی معابر شهری و روستایی،  بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب در منازل مسکونی روستایی و برخی از حاشیه شهرهای گالیکش، کلاله،مینودشت، رامیان  و آزادشهر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان خاطرنشان کرد: برخی از مسیرها و محورهای مواصلاتی کوهستانی به خاطر ریزش، رانش و آبگرفتگی رودخانه ها در محورهایی مانند خوش ییلاق، اولنگ و پارک ملی گلستان مسدود شده بود که خوشبختانه تا امروز صبح اغلب مسیرها و محور های مواصلاتی بجز پارک ملی گلستان بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: محور گالیکش به پارک ملی گلستان در مرز استان گلستان بازگشایی شده اما این محور در مرز خراسان شمالی آسیب جدی دیده و به گفته مسئوولان خراسان شمالی حداقل تا یک هفته آینده مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب جدی به محور پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی و گلستان

آسیب جدی به محور پارک ملی گلستان در مرز خراسان شمالی و گلستان