مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 08:102023-11-14اقتصادي

توافقات خوبی با کشورهای همسایه در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است


باید از ظرفیت فکری همه اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنیم چرا که این جوانان دارای فکر خلاقی هستند که می توانند در جهت پیشبرد هرچه بیشتر طرح ها یاری رسان دستگاه های اجرایی و مسئولان باشند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: باید از ظرفیت فکری همه اقشار جامعه به خصوص دانش آموزان و دانشجویان استفاده کنیم چرا که این جوانان دارای فکر خلاقی هستند که می توانند در جهت پیشبرد هرچه بیشتر طرح ها یاری رسان دستگاه های اجرایی و مسئولان باشند.

محمد کرمی شامگاه دوشنبه 22 آبان در نشست با فرمانداران منطقه سیستان اظهار کرد: خوشبختانه توافقات خوبی با کشورهای همسایه از جمله افغانستان در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است.

وی افزود: امنیت و اقتصاد کشورهای همسایه در واقع امنیت و اقتصاد خود ماست بنابراین باید با اجرای طرح های مشترک مسائل مختلف حل شود.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: نگاه مسئولان کشور به سمت سیستان و بلوچستان به صورت ویژه است ما نیز باید با جدیت کارها را پیش ببریم.

وی بیان کرد: به فضل الهی شاهد بارندگی های خوبی در زمستان امسال خواهیم بود و امیدواریم بخشی از مشکل آب استان سیستان و بلوچستان حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توافقات خوبی با کشورهای همسایه در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است

توافقات خوبی با کشورهای همسایه در راستای افزایش مراودات شکل گرفته است