مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 22:452023-10-31سياسي

نامه جمعی از اساتید به گوترش: روند کودک کشی و نسل کشی در غزه در اسرع وقت متوقف شود


جمعی از اساتید دانشگاه های تهران در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار توقف روند کودک کشی و نسل کشی در غزه در اسرع وقت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعی از استادان دانشگاه های تهران به نیابت از جامعه نخبگی جمهوری اسلامی ایران، در نامه ای خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد، ضمن تقبیح جنایات رژیم صهیونیستی، اعتراض شدیداللحن خود را از ادامه نسل کشی رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

در متن این نامه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد عالی جناب؛ این نامه را به منظور ابراز نگرانی و تأثر عمیق اساتید دانشگاه ها و جامعه نخبگی ایران نسبت به تجاوزات و جنایات وحشیانه در حال ارتکاب از سوی رژیم اشغالگر  در سرزمین فلسطین اشغالی و درخواست مداخله مسئولانه جنابعالی و مجموعه سازمان ملل متحد برای توقف تجاوز و پاسخگوکردن متجاوزان اشغالگر می نویسیم.

اکنون بیش از  23 روز است که مردم مظلوم غزه زیر شدیدترین بمباران ها و موشک باران های غاصبان وحشی سرزمین های اشغالی فلسطین قرار داشته و جهان شاهد کشتار بی رحمانه قریب به ده هزار انسان بی دفاع اعم از زن و کودک می باشند.

در این مدت همه اصول انسانی، حقوق بشری و قواعد نظامی زیر پا گذاشته شد و قلب میلیاردها انسان از این همه جنایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه جمعی از اساتید به گوترش: روند کودک کشی و نسل کشی در غزه در اسرع وقت متوقف شود

نامه جمعی از اساتید به گوترش: روند کودک کشی و نسل کشی در غزه در اسرع وقت متوقف شود