مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 00:352023-10-30اقتصادي

قیمت گوشت شترمرغ در بازار، 8 آبان 1402


رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان شترمرغ گفت: همزمان با افزایش قیمت این محصول قدرت خرید مردم نیز کم شده لذا تولید کننده وپرورش دهنده ها با مشکلات زیادی برای فروش محصولات خود مواجه هستند.

- جی پلاس؛ رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان شترمرغ کشور از رسیدن هر کیلوگرم گوشت شتر مرغ به 600 هزار تومان خبر داد و دلیل این امر را کاهش یک پنجمی تولید و افزایش هزینه های تولیدکنندگان دانست.

تسنیم نوشت: پرویز نیامنش رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان شترمرغ سراسر کشور اظهار داشت: هم زمان با گرانی نهاده ها، در بازار تولید شتر مرغ نیز در کشور افت زیادی داشته ایم و قیمت این محصول نیز در بازار افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه صنعت تولید شترمرغ در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار ندارد افزود: همزمان با افزایش قیمت این محصول قدرت خرید مردم نیز کم شده لذا تولید کننده وپرورش دهنده ها با مشکلات زیادی برای فروش محصولات خود مواجه هستند.

رییس انجمن صنفی پرورش دهندگان شترمرغ ادامه داد: 355واحد در زمینه تولید شتر مرغ در کشور دارای پروانه هستند و ظرفیت اسمی تولید 176927 قطعه وجود دارد اما موجودی اعلام شده پرواری تنها 87702 قطعه است.

وی تصریح کرد: سالانه حدود 2250 تن گوشت شتر مرغ در کشور تولید می شود که در مقایسه با سال های اوج تولید این محصول در گذشته تا یک پنجم(80 درصد) کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت گوشت شترمرغ در بازار، 8 آبان 1402

قیمت گوشت شترمرغ در بازار، 8 آبان 1402