مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 07:452023-10-23سياسي

طرح تفضیلی شهر قزوین تصویب شد


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: بر اساس ماده 5 از قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، طرح تفضیلی شهر قزوین تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، لیدا معروفی با اشاره به روند تصویب طرح تفضیلی شهر قزوین اظهار کرد: مفاد ماده 5 از قانون تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران بررسی و تصویب طرح های تفصیلی شهری و تغییرات آن ها در هر استان بر عهده کمیسیون ماده 5 طرح تفصیلی قرار داده شده است.

وی افزود: بر اساس تعاریف قانونی طرح تفضیلی عبارت است از طرحی که مطابق معیارها و ضوابط کلی طرح جامع شهری، نحوه استفاده از زمین های شهری در سطح محلات مختلف، موقعیت و مساحت دقیق زمین برای هر یک از آنها، وضع دقیق و تفضیلی شبکه عبور، میزان و تراکم جمعیت، تراکم ساختمانی در واحدهای شهری، اولویت های مربوط به بهسازی و نوسازی و توسعه، حل مشکلات شهری و موقعیت کلیه عوامل مختلف شهری در آن تعیین می شود.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین تصریح کرد: مطابق تکالیف قانونی فوق، طرح تفضیلی شهر قزوین در چهارچوب طرح جامع مصوب شهر قزوین تهیه و طی مصوبات کمیسیون ماده 5 مورخ 1401/9/23 و 1400/5/6 و1401/3/10 و مفاد نامه شماره 176579/320 مورخ 1400/12/17 مدیرکل دفتر نظارت بر طرح های توسعه و عمران وزارت راه و شهرسازی تصویب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تفضیلی شهر قزوین تصویب شد

طرح تفضیلی شهر قزوین تصویب شد