مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-06سياسي

جنایات اسراییل در تاریخ بی سابقه است


فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه اصحاب رسانه انعکاس واقعیت هاست تا فردی از سر بی اطلاعی سخنی نگوید که موجب دلسردی مبارزان جهان اسلام بشود.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه اصحاب رسانه انعکاس واقعیت هاست تا فردی از سر بی اطلاعی سخنی نگوید که موجب دلسردی مبارزان جهان اسلام بشود.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی شامگاه یکشنبه 14 آبان در جمع اصحاب رسانه استان اظهار کرد: از حضور ارزشمند شما عزیزان در این جلسه تشکر کرده و از زحمات ارزشمند شما در رسانه ها تشکر و امتنان دارم.

وی افزود: رسالت اصحاب رسانه بسیار خاص است و نتیجه آن رضایت هم شما و هم مردم استان است و اگر نسبت به وظیفه خود اهتمام نداشته باشید در گام اول موجب ناخوشایندی خود شما و در گام دوم مردم خواهد شد.

شفایی تصریح کرد: از مردم عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان به واسطه زمان شناسی دقیق برای حضور در راهپیمایی 13 آبان تشکر می کنم؛ ما در سراسر استان قریب به 60 نقطه راهپیمایی عمده داشتیم که بسیار موجب خرسندی است.

وی افزود: مردم ما با حضور در راهپیمایی روز ملی استکبارستیزی پیام خود را به جهانیان رساندند و از شما نیز بابت رساندن این پیام به گوش جهانیان تشکر می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنایات اسراییل در تاریخ بی سابقه است

جنایات اسراییل در تاریخ بی سابقه است