مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 11:212023-10-30اقتصادي

بلاتکلیفی پروژه قره پیری و بودجه ای که دیر تأمین می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جاده قره پیری که موجب اتصال شهر صدرا به شیراز می شود حالا با مشکل کمبود و نبود اعتبار رو به رو است پروژه ای که چند ماه گذشته به گفته مدیر کل دفتر فنی استانداری فارس پیشرفت خوبی داشته اما اکنون متوقف شده است و زمان مشخصی برای افتتاح ندارد.

مدیرکل دفتر فنی استاندهری فارس عنوان کرده بود که روند احداث و تکمیل این پروژه نیازمند کمک ضروری شهرداری شیراز است.

در این راستا رییس کمسیون عمران شورای شهر صدرا در گفتگو با خبرگزاری فارس با تأکید به اینکه این جاده 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: ماشین های سبک و سنگین در آن رفت و آمد دارند و 4/5 کیلومتر از این جاده در حوزه استحفاظی شهرداری شیراز است، جلساتی برای حل این مشکل گرفته شده اما بازخوردی نداشته است.

توقف پروژه قره پیری از سوی شهرداری شیراز به دلیل نبود بودجه زارع اظهار داشت: درخواست شهردار شیراز این بوده است که قسمتی از شهر را وارد محدوده کنند و در قبال تفکیک این اراضی هزینه این 4/5 کیلومتر کنند اما این هم محقق نشد.

  رییس کمیسیون عمران شورای شهر صدرا در ارتباط با توقف پروژه قره پیری ادامه داد: در حال حاضر کار از سمت شهرداری شیراز کاملا متوقف است و تا به حال از سوی شهرداری شیراز هیچ اقدامی انجام نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی پروژه قره پیری و بودجه ای که دیر تأمین می شود

بلاتکلیفی پروژه قره پیری و بودجه ای که دیر تأمین می شود