مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:052023-11-07بين الملل

رژیم صهیونیستی و حامیان شان کاملا ناامید و مایوس اند


اسراییلی ها دارند دست و پا می زنند تا بمانند و بتوانند دوام بیاورند و حامیان شان هم در حال تلاش هستند تا آن ها را نگهدارند اما کاملا مایوس و ناامید هستند.

- ایسنا/خوزستان سرپرست فرمانداری اهواز گفت: اسراییلی ها دارند دست و پا می زنند تا بمانند و بتوانند دوام بیاورند و حامیان شان هم در حال تلاش هستند تا آن ها را نگهدارند اما کاملا مایوس و ناامید هستند.

سید احمد موالی زاده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیست در غزه، اظهار کرد: وقتی یک حیوان درنده، حیوانی را شکار می کند همان را می خورد و می رود اما جنایاتی که در غزه در حال رخ دادن است نشان می دهد برخی ها مانند اسراییل از حیوان درنده هم درنده تر و خونخوارتر هستند.

وی افزود: اسراییلی ها نمی گویند که اشتباهی جایی را زده اند و علنا می گویند می خواهیم نسل کشی کنیم زیرا بعدها این کودکان بزرگ می شوند و علیه ما می شوند بنابراین نمی خواهیم که نسل آن ها روی زمین بماند.

سرپرست فرمانداری اهواز گفت: اسراییلی ها دارند دست و پا می زنند تا بمانند و بتوانند دوام بیاورند و حامیان شان هم در حال تلاش هستند تا آن ها را نگهدارند اما کاملا مایوس و ناامید هستند.

موالی زاده بیان کرد: مقام معظم رهبری فرمود تا 25 سال دیگر اسراییل را نمی بینیم اما احساس می شود که شاید تا پنج سال دیگر عملا چیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رژیم صهیونیستی و حامیان شان کاملا ناامید و مایوس اند

رژیم صهیونیستی و حامیان شان کاملا ناامید و مایوس اند